понеділок, 3 вересня 2012 р.

«Моє село - моя історія жива»



12 серпня громада села Тудорів святкувала 570-річчя з дня заснування села. У бібліотеці розкрита книжкова виставка «Моє село - моя історія жива». Бібліотекар Надія Доскоч розповіла про історію села. Святковий концерт «Все, що бачу навкруги , що в мені проросло, тож бо рідне, єдине село» проходив б будинку культури. У проведенні свята активну участь взяли учні школи, молодь.

Перед присутніми виступили заступник голови райдержадміністрації Р. Сагайдак та начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації  П. Марків. Після святкового концерту всіх присутніх гостинно було запрошено на ярмарок.
Свято у Тудорові  вдалося на славу. Адже там працьовиті і духовно багаті люди, а сільський голова -  справжній господар. У такої громади щасливе і світле майбутнє

Немає коментарів:

Дописати коментар