пʼятницю, 15 липня 2011 р.

Край свого дитинства пам'ятаю і люблю

     Мій Гусятине, рідний брате,
 Я до тебе приїхав знову,
Щоб з тобою пісень співати
І зізнатись тобі в любові.
Хоч прив'яли бузки і ружі,
І літа забрели вже в осінь.
Мій Гусятине, давній друже,
Ти впізнай мене, я тя прошу.

С. Галябарда    

           14 липня 2011 року в черговий раз відвідав Гусятинську центральну бібліотеку уродженець Гусятина Рудольф Бадюкевич(1932 р.н.), який проживав у селищі до 14 років. В даний час проживає в м. Вроцлав республіки Польщі. 

            У бібліотеці переглянув різну краєзнавчу літературу, цікавився новин;ками Гусятина. Разом з тим поділився розповідями про своє колишнє та теперішнє життя. Розповіді перепліталася з переглядом фотографій. Свій запис відвідувач залишив у книзі відгуків.


Немає коментарів:

Дописати коментар