пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПЕРШОЇ ЗБІРКИ М.М. ГОНТАРА "МОЇ РОКИ - МОЄ БАГАТСТВО"


     Напередодні Дня української писемності та мови у Гусятинській районній бібліотеці для дорослих зібралось чимало людей, небайдужих до поетичного слова на презентацію першої збірки    М. М. Гонтара «Мої роки – моє багатство», приуроченої  70 – літньому ювілею автора.
         Микола Миколайович відома у районі людина – заступник головного лікаря по медичній частині, колишній учасник  хору лікарні, хорист церковного хору св. Онуфрія, активний громадський діяч, людина з небайдужою душею.
        Ведучі свята бібліотекарі Л. Град та М. Осика перегорнули декілька сторінок з біографії М. Гонтара. Вони допомогли присутнім зазирнути у дитинство автора, а збірку « Мої роки – моє багатство» представили з особливою теплотою, бо магія його слова не залишає нікого байдужим.
         Потім виступив і сам автор. Він розповів про  свою творчість, прочитав вірші. Презентуючи першу збірку Микола Миколайович розкривається як ліричний поет з душею велета, поглядом художника. Крізь рядки пробивається і життєвий досвід, і туга за минулим і золоті барви натхнення. Багато віршів у поета про рідний край, село, родину, друзів. Деякі покладені на музику.

Творчість М. Гонтара  викликала у присутніх щире захоплення і шану його таланту. А пісню про Гусятин, яку виконав автор, гості весело підспівували.

        
 
 
 
 
       Хороший друг лікаря К. С. Сидорівська поділилась спогадами про роки праці з  Миколою Миколайовичем, а також висловила свої враження від прочитаної поезії.
 
А хористка  Л. А. Дмитрів, що співає з М. Гонтарем у церковному хорі, поздоровила його з ювілеєм і побажала, щоб його перша збірка стала трампліном для подальших творчих злетів.
         Зустріч закінчилася теплою розмовою за чашкою кави. Гарний настрій і позитив протягом усього свята підтримували ведучі.

Немає коментарів:

Дописати коментар