понеділок, 3 квітня 2017 р.

ЗДОРОВИМ БУТИ ЗДОРОВО

                                          Здоров'я – то найбільший в світі дар!
                                          Його цінуємо, коли втрачаєм…
                                          Молитви шлемо вище хмар,
                                          Бо повернути як – не знаєм…

         Здоров'я – це найбільше багатство людини.  Без здоров'я людина не може бути щасливою. Воно потрібне всім, щоби радіти й насолоджуватися життям. Недарма в народі кажуть: «Здоров'я треба вміти зберегти, бо його не  купиш ні за які  гроші».

        Щороку в квітні відзначаємо Всесвітній день здоров'я. Бібліотекар бібліотеки-філії с. Тудорів провела усний журнал «Життя – це мить, зумій його прожить», який включав 4 сторінки:


Пияцтво – це зло!;
Тютюновий дим – отрута;
Наркоманія – справжнє зло для всіх країн світу;
Ми за здоровий спосіб життя.

До уваги користувачів розгорнута вистака-рекомендація «Здоровим бути здорово». 



Немає коментарів:

Дописати коментар