середу, 8 липня 2020 р.

«Сімейний альбом Орислави Цілійовської –Федорів»



Сьогодні, 8 липня, в Україні відзначається День сім'ї. Це відносно молоде свято, яке почали відзначати з 2012 року. А присвячене воно, у першу чергу, любові, взаєморозумінню, гармонії і вірності.
  Cімя , родина дуже важлива у житті кожної людини. Це найближчі люди, яких ми дуже любимо, які дарять нам тепло та допомагають у складних ситуаціях. Це й рідна домівка, затишна та безпечна. Родина – це твій маленький світ, в якому все зрозуміле, дороге.

  Такою чудовою родиною є сім’я Орислави Цілійовської –Федорів, активного користувача Гусятинської районної бібліотеки, з-під пера якої вийшло три книжечки поезій.
За спеціальністю Орислава Миколаївна  - бухгалтер. Але душа – поетична, наповнена переживаннями, любов’ю, болем,зачаруванням.
   Першу свою добірку «Дивосвіт очей моїх» авторка присвятила дітям, внукам , рідним і близьким. Тож   пані Орислава радо ділиться своїм родинним теплом і хочеться щоб це відчули усі, хто переглядатиме «Сімейний альбом Орислави Цілійовської –Федорів» та її вірш «Колись навчала мене мати».


Колись навчала мене мати,
Щоб не цуралась я рідні,
Щоб край свій любила
І Бога молила,
Щоб жили ми у мирі й добрі,

Криленька зітру, додому полечу,
До рідного дому лечу,
Там моя сім’я і вся моя рідня,
Дитинство і юність моя

Матусі науку я серцем прийняла,
Тепер навчаю синів,
Щоб край наш любили, батьків шанували,
В любові і дружбі жили.

Колоситься жито у полі,
Купається сонце в росі,
Так любо, як тебе чекають
В батьківській хатині усі.

Криленька зітру, додому полечу,
До рідного дому лечу.
Там моя сім’я і вся моя рідня,
Дитинство і юність моя.


Привітайте рідних і дорогих людей зі святом.
















Немає коментарів:

Дописати коментар