пʼятницю, 13 вересня 2013 р.

Сучасна бібліотека: якою ми її бачимо



 

 
Читачі Копичинецької міської бібліотеки для дітей перейнялися громадськими слуханнями і вже 6 вересня 2013 року зібрались для того, щоб висловити свої думки про цей заклад.


 
 

Ось що вони думають:



 

Прокіпчак Юліана 7А №2

Привіт! Мене звати Юліана. Я навчаюся в 7 класі. Свій вільний час я проводжу в міській бібліотеці для дітей. Вона допомогає мені як у навчанні, так і в особистому розвитку. В цих чудових залах я постійно зустрічаю привітних бібліотекарів, на їх обличчях завжди усмішка, від якої відходять чарівні промені доброти та лагідності.
Вони завжди допоможуть підібрати книжку, яка мені потрібна. А також знаходжу інформацію в Іннтернет-центрі бібліотеки.
В майбутньому я б хотіла бачити побільше нових книг, виданих українською мовою.
Я буду й надалі відвідувати дитячу бібліотеку.



Велиток Андрій6 №2

 
 Мене звати Андрій. Я дуже люблю відвідувати міську  дитячу бібліотеку. Тут я завжди можу знайти цікаву книгу на улюблену мені тематику. Я також користуюся в читальному залі енциклопедіями, з яких можна почерпнути знання з тої чи іншої галузі науки.

В бібліотеці також можна скористатись Інтернетом і пограти в комп’ютерні ігри.

Наша бібліотека найкраща, вона мені дуже подобається. Я дуже люблю сюди приходити.

В майбутньому я хотів би бачити тут більше нових книжок.



 

Шепета Анастасія 7А №2

Мене звати Настя. Я вчуся в 7 класі. Я дуже люблю приходити в нашу дитячу бібліотеку. Для мене це місце, в якому можна розслабитись і увійти в світ книг. Мені подобаються книги про природу, тому прихід в бібліотеку надихає мене на написання віршів.

В майбутньому я б хотіла бачити в бібліотеці ще більше нових книг.





Бульчак Павліна 9 №1


Мене звати Пвліна. Я навчаюсь в 9 класі. Для мене міська бібліотека для дітей означає доступ до будь якої інформації, яка мені потрібна в школі і в житті. Цю інформацію я знаходжу на абонементі, в читальному залі, а також в Інтернет-центрі бібліотеки. Я дуже люблю читати пригодницькі книги.

В майбутньому я хотіла б бачити в бібліотеці побільше творів сучасних українських письменників.










Бульчак Дмитро 6 №1

Мене звати Дмитро. Я не уявляю своє життя без бібліотеки. Мені подобається сюди приходити. Я дуже люблю історичні і пригодницькі книги. А також знаходжу багато цікавого в Інтернеті і люблю дивитися там мультфільми.
Я дуже люблю нашу бібліотеку.
В майбутньому я хотів би бачити в бібліотеці побільше нових історичних книжок.

Бульчак Марія 5 №1


Привіт. Мене звати Марійка. Я дуже люблю нашу бібліотеку. Я завжди вибираю собі книги з виставок нових надходжень. По комп’ютеру в дитячій бібліотеці я завжди дивлюсь мультфільми.
Наша дитяча бібліотека – найкраща. Я дуже люблю сюди приходити.


Бульчак Ірина Степанівна



Я мати п’ятьох читачів міської бібліотеки для дітей. На мою думку книги займають велику роль у вихованні дитини. Багато навчить мама, багато навчить вчитель в школі, але ще одним вчителем завжди є книга. Я задоволена, що мої діти люблять читати. А також дуже добре, що в бібліотеці є комп’ютери і безкоштовний доступ до мережі Інтернет, який допомагає нашим дітям у підготовці різних проектів у школі.
Я читала в бібліотеці школяркою. Я користуюся бібліотекою і зараз, то ж мої діти мають непоганий приклад.
 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар