четвер, 27 серпня 2015 р.

«Люблю Батьківщину я свою. Вона найкраща в цілім світі.»


                              Я вірю в майбутнє твоє, Україно,
                         Я вірю, що скоро повстанеш з руїни!
                          Ти мужня і сильна – держава народу,
                         Вкраїнці, єднаймось! Вперед – за свободу!
                          Бо знов наша ненька в біді опинилась,
                         І кров невинна вже вкотре пролилась.
                       Браття , за правду разом вставаймо,
                         Рідну Вкраїну усі прославляймо!
                            Вставай, Україно, вставай, моя мила!
                            Вкраїнці, єднаймось, бо разом - ми сила!
 

     Цьогоріч День Незалежності України ми відзначаємо з особливим усвідомленням його значущості. Усім українцям доводиться життям, боротьбою та працею щодня відстоювати і утверджувати найцінніше для кожної нації і держави – волю!
    У цій борні на скрижалях історії навічно записані нові імена українських Героїв, які віддали життя за незалежну європейську демократичну Україну: Герої Небесної сотні, патріоти. Честь і слава борцям за волю України!
   В приміщенні сільської бібліотеки – філії села Тудорів біля кутка «Символіка України»  проведений з користувачами бібліотеки усний журнал «Люблю Батьківщину я свою. Вона найкраща в цілім світі.»



     Бібліотекар Доскоч Н.В. розповіла учням легенди про Україну. Читачі уважно прислухались до розповіді бібліотекаря.

 Сторінки усного журналу:
1.     Моя Батьківщина – Україна.
2.     Із краю в край, куди не глянь, все рідна земля.
3.     Україна – соборна і незалежна.
4.     Державні символи України.
5.     Народні символи України
6.     Літературний аукціон.
7.     Мій улюблений куточок в Україні.
 
Користувачі охоче мандрували сторінками журналу. Вони розгадували загадки, декламували вірші. Учениця Красовська Софія намалювала малюнок «Моя країна – Україна».
 
З користувачами бібліотеки проведено бесіди:
-         Кожна держава має свої символи.
-         Які символи в Україні?
-         Що означають кольори прапора?
-         Які слова зашифровано в тризубі?
        В бібліотеці оформлена постійно-діюча тематична виставка « Моя Україна – зоря світанкова, пшеничні лани – голубі небеса».
        Отож, нехай Господь дарує кожному з нас і усій державі сили й наснаги, добра, щастя, перемог і здобутків. Бо щасливими, духовно та матеріально багатими повинні зростати наші діти, онуки та правнуки.

Немає коментарів:

Дописати коментар