середу, 2 березня 2016 р.

ВЕЛИКЕ СВІТЛО ІМЕНІ І СЛОВА

 
Довго щирими словами
До людей промовлятиму я…
Ні! я жива! Я буду вічно жити!
Я в серці маю те, що не вмирає...
Леся Українка

Леся Українка…  Це ніжне і дзвінке ім’я належить до найвеличніших імен нашого народу. В історії України немає іншого імені, окрім, звичайно, Тараса Шевченка. Її життя нині належить до історії. До історії належить і все те, що створив її великий дух,її поетичний геній, - все воно живе сьогодні, житиме завтра і вічно.

«Велике світло імені і слова» - під такою назвою пройшов літературно-тематичний вечір, який Гусятинська районна бібліотека для дорослих провела спільно з Гусятинським коледжем ТНТУ ім. Івана Пулюя.
           Із вступним словом виступила куратор групи Б-31 Дудар І.А.
 

         Ведучі заходу Мар’яна Дейкало та Катя Свирид перегорнули сторінки життя і творчості Лесі Українки, які перепліталися із демонструванням слайдів.
 

У виконанні студентів групи прозвучала незабутня поезія письменниці.

    На закінчення заходу бібліотекар Град Л.С. ознайомила присутніх з книжковою виставкою «Полум’я серця і слова».

Немає коментарів:

Дописати коментар