четвер, 24 березня 2016 р.

ПОЕТИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП


Поезія – прекрасна  і казкова країна. Вона загадкова, дещо не зрозуміла, заставляє думати, хвилюватися , відстоювати свою точку зору, бо поезія – щось неповторне, це дотик до душу. Вона прекрасна як весна. І саме у ці весняні дні ми й відзначаємо Всесвітній день поезії.

«Поезія – музика душі і серця» - під такою назвою Гусятинська районна бібліотека для дорослих провела поетичний калейдоскоп із студентами  коледжу групи Д-31 (куратор  Мисько О.П.)

 
До уваги присутніх було розкрито книжкову викладку «Світ поезії чудовий і величний» біля якої ведучі Кушлак О., Василик І., Колісник С. і повели присутніх по сторінках заходу: «Її величність поезія», «Мій рідний край, моя земля», «На варті душ – Небесна  сотня», «До Матері мій вічний голос», «Музика великих почуттів», «Я вам дарую часточку себе».
 

На кожній сторінці звучали вірші у виконанні студентів групи та бібліотекарів Град Л.С. і Лозінської  Г. І..
 

Особливо емоційно пройшла сторінка «Я вам дарую часточку себе» на якій куратор  Мисько О.П. представила юну поетесу Юлію Карнаух, яка з щирістю і теплотою читала свої вірші.

Слова і вірші, які звучали під час заходу доводять, що поезія – це любов : до Батьківщини, до матері, до жінки, і як любов – вона вічна і безсмертна

 



Немає коментарів:

Дописати коментар