четвер, 23 лютого 2017 р.

СЛОВО РІДНЕ, МОВО РІДНА...

                  Я так люблю , я так люблю тебе ,
                  Моя співуча українська мово!
                  В тобі шумить Полісся голубе,
                  І дужі хвилі  гомонять  Дніпрові.

                 Як легко йти з тобою по землі
                 І підставлять вітрам лице відкрите!
                 Для мене ти  - як і насущний хліб,
                 Без тебе я не змогла би  в світі жити.

        З ініціативи ЮНЕСКО щороку  з 21 лютого 2000 року  у світі  відзначається  Міжнародний  день рідної мови. Його мета – привернути увагу  до підтримики мовного й культурного розмаїття .
       Бібліотекар сільської бібліотеки –філії  с. Тудорів Доскоч Н. В. провела з користувачами бібліотеки  бесіду «Слово рідне, мово рідна …» Бібліотекар звернувся до присутніх, наголосивши, що наша українська мова  найпрекрасніша, милозвучна, солов'їна, барвінкова. Читачі читали поезію про мову, про Україну, рідний край.
      Присутні мали змогу ознайомитися із книжковою виставкою  «Барви рідної мови», щоб глибше та більш досконало вивчити її.

Тож, докладаємо усіх зусиль, щоб українська мова вічно сяяла своєю неповторною красою, була діамантом для майбутньої  української цивілізації.




Немає коментарів:

Дописати коментар